Estimating market growth for new products: An analogical diffusion model approach


moghaddamebrahim@gmail.com

ارسال های توصیه شده

Title: Estimating market growth for new products: An analogical diffusion model approach

Author: Robert J. Thomas

Journal or Ebook Name: Journal of Product Innovation Management

Volume, Issue, Year and Pages : Volume 2, Issue 1, March 1985, Pages 45–55

Link: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/0737678285900153

لینک به دیدگاه

تقدیم به شما ...

محتوای مخفی شده
شما قادر خواهید بود محتوای مخفی شده را مشاهده نمایید، در صورتی که 1 پاسخ در این موضوع ارسال نمایید.

لینک به دیدگاه

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.