haneye ارسال شده در 24 فروردین، 1392 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، 1392 Title: Broad sensory branding Author: Martin Lindstrom, (Lindstrom Company, Milsons Point, Australia) Journal or Ebook Name: Martin Lindstrom, (2005) "Broad sensory branding", Journal of Product & Brand Management, Vol. 14 Iss: 2, pp.84 - 87 Volume, Issue, Year and Pages : 10.1108/10610420510592554 (Permanent URL) Link: http://www.emeraldinsight.com/journals.htm?articleid=1464142 لینک به دیدگاه
Injaneb ارسال شده در 24 فروردین، 1392 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، 1392 چک لینک به دیدگاه
Injaneb ارسال شده در 24 فروردین، 1392 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، 1392 محتوای مخفی شده شما قادر خواهید بود محتوای مخفی شده را مشاهده نمایید، در صورتی که 1 پاسخ در این موضوع ارسال نمایید. لینک به دیدگاه
itec ارسال شده در 24 فروردین، 1392 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در 24 فروردین، 1392 20+ لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.