دشمن پنهان استخوان‌ها


گلی

ارسال های توصیه شده

به گزارش اروم نيوز،استخوان ستون بدن را تشکیل می دهد و تمامی اندام های بدن روی آن ها سوار شده اند به همین در صورت خرابی و یا مشکل دار شدن استخوان ها تمامی اعضای بدن از کار خواهند افتاد.

 

تا به حال بیماری های مختلفی برای استخوان کشف شده است که می توانیم به پوکی استخوان اشاره کنیم که تا به حال انسان های زیادی را دچار مشکل کرده است. همچنین سرطان استخوان نیز از جمله بیماری های کشنده برای هر انسانی است.

 

در حالی که بیماری های استخوانی تا به حال شناسایی و راه هایی برای از بین بردن آن ارائه شده است اما هنوز یک دشمن هست که شاید آن را خیلی جدی نمی گیرید و آن هم چربی های دور شکم شما هستند.

 

تحقیقات چدید در دانشگاه های علوم پزشکی اروپا نشان از آن دارد که افراد سنگین وزن که چربی های دور شکم آن ها زیاد است تا ۶۴ درصد بیشتر در معرض بیماری های استخوانی هستند. این افراد همچنین استخوان هایی خارج حالت و بد شکل در بدنشان دارند.

 

تحقیقات همچنین این مورد را نیز روشن می کند که چگالی استخوان های این افراد با اینکه وزن زیادی دارند اما بسیار کم است و به راحتی ممکن است تحت فشارهای نه چندان زیاد بشکند.

 

دانشمندان تحقیقات خود را بر روی یک گروه ۱۰۰۰ نفره از خانم و آقایان بین سن ۱۸ تا ۴۹ سال انجام دادند و این موضوع در میان خانم ها و آقایان هیچ تفاوتی ندارد. اگر استخوان های خود را دوست دارید به دنبال راهی برای اب کردن چربی های بدن باشید.

لینک به دیدگاه

سپاس @};-

علاوه بر پوکی استخوان بویژه برای خانم ها با افزایش سن خطر ابتلا به سرطان سینه رو نیز بالا می بره ... خانمها (بویژه) به خودی خود با افزایش سن در معرض پوکی استخوان هستند پس با چاقی و تجمع چربی، تحرک و بدنبالش چگالی استخوان کمتر خواهد شد.......این بیماری خاموش را جدی بگیریم ( پس اگه خودمون رو دوست داریم بهتر ورزش کنیم و تغذیه درست داشته باشیم :D/ ).....

پوکی استخوان = بیماری خاموش

 

همیشه تندرست باشید انجمنی های عزیز

[-O<

لینک به دیدگاه

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.