درخواست دانلود مقاله


haneye

ارسال های توصیه شده

Title: The Policy, Consumer, and Ethical Dimensions of Covert Marketing: An Introduction to the Special Section

 

 

 

Author: David E. Sprott, Special Section Editor1

Journal or Ebook Name: Journal of Public Policy & Marketing:

Volume, Issue, Year and Pages : Vol. 27, No. 1, pp. 4-6.

(2008)

doi: 10.1509/jppm.27.1.4

Link: http://www.journals.marketingpower.com/doi/abs/10.1509/jppm.27.1.4?journalCode=jppm

لینک به دیدگاه

خدمت شما:

محتوای مخفی شده
شما قادر خواهید بود محتوای مخفی شده را مشاهده نمایید، در صورتی که 1 پاسخ در این موضوع ارسال نمایید.

لینک به دیدگاه

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.